Nej min!

2009-01-14 @ 22:58:52

Nej min är justins nya fas eller period i livet.
Nej min mamma, nej min pappa, nej Justins kaka, nej Justins tallrik, nej allt allt är mitt.
så kom inte och säg att något är erat, för då har ni Justin som kommer och säger mitt. han börja bli så med leksaker oxå hum men det är inte så farligt än och vi får hoppas att det inte blir värre.

Idag när jag hämta han på dagis var han jätte söt :) som vanligt har han charmat alla på dagis och han gör det med alla ute hehe
men han ville inte gå in och jag skulle hålla honom i handen och vi skulle leka på gården. han gungade och åkte kana nu längtar jag verkligen till sommaren så han får springa som han vill precis som i spanien :)
annars har det ej hänt så mycket här idag utan vi har slappat som tusan hehe.

//Puzzzzzzzzz


Kommentarer
Jessica

Välkommen till en jobbig trotsålder. Isabelle är precis likadan, men det märkte ni ju när ni va här sist. Vill gärna ses snart, en fika kanske...? puss å kram

2009-01-15 @ 11:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback