Nu har han sovit nästan hela dagen

2009-01-13 @ 01:07:46
Som valigt börjar justin gallskrika vid en viss tiddpunkt och det går ej att trösta han eller göra något, men vi lyckades somna efter ett tag men jag kunde inte sova rickard låg och snarka och justin låg och gnällde.  när jag väl somnade drömde jag skit konstiga drommar en dröm där jag fick reda på att rickard hade blivit mördad för att någon i våran närhet inte ville vi skulle vara tillsammans, men han var inte mördad utan bara kinappad. ibland drömmer man sjuka drömmar.

men kloclakn ringde kl 06:40 och Justin är kokhet så fram med tempen och det visar 39,5 så bara gör välling och gå och lägga han, han somnade på 3sec och sov sen till kl 11 och då gick vi upp, han ville inte äta men jag fick i han lite vatten och kex, sen så somnade han igen och sov till kl 17, och var uppe tills kl 20 och nu har han sovit ända sen dess, innan vi la han hade han 39,9 i feber hum men dricka får han i sig det är huvudsaken.

//puzzzzzz

Kommentarer
Jessica

Snutt gubben. Ge honom en bamsekram från mig. Hoppas han blir frisk snart, läskigt med så hög temp. puss å kram

2009-01-13 @ 19:06:26
bapor

åh fy stackars farmors plutt gubbe!

Krama i massor...

från bapor

2009-01-15 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback