Nu är jag nog klar!

2009-01-19 @ 02:54:04
Alla mina viktiga papper är klara och det känns skönt, imorgon skall jag sända in papper hit och dit så det blir att fixa frimärken om det är så att jag orkar då jag är helt mör i kroppen.
Känns inte riktigt som jag kan somna i kväll Justin hostar som en tok och gnäller då och då men jag hoppas det släpper nu med host medicine och astma medicine han nyss fick.

Jag skulle vilja komma ifrån Stockholm 1vecka bara slippa se min lägenhet slippa se Stockholm men tyvärr har man ej pengar till det och man lär ej ha det på ett tag heller.
men man kan alltid drömma lite hehe,

vad skall ni göra imorgon?


gud vad jag blev sugen på en juice hum
min favvo jucie med engergi kick i

Berry Energizer

Färskpressad apelsin, jordgubb, blåbär,
hallon, mango + Energy Kick

http://www.nakedjuicebar.se/juices.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback