kl är 18 och jag kan sova för natten!

2009-01-08 @ 18:17:12
Jag kan redan gå och lägga mig helt otroligt men jag får hålla mig vaken några timmar till.
Justin hae haft det jätte bra på dagis idag och det märktes att alla barn var trött a efter lov. och det kan man verkligen säga om oss.
Vi kollar tillbaks på SPANIEN hehe det bästa 2008 lovar, hum blir det något 2009? vi hoppas det vi skall nog försöka vara borta 2 veckor då.

Jag har annars varit på Sjukgymnastik det gick bra fast jag tog det lungt innan jag kommer igång igen efter 2 veckor ledighet ifrån det, men det är ändå skönt att vara tillbaka.
Sen åkte jag och Rickard ut till Ingarö för posta paket och sen vidare till stan för att äta lunch sushi kina buffe blev det för oss. jag åt väl mest sushi har börjat gilla det mer och mer det tar sitt lilla ta innan man gillar det. likadant är det med chailatte hatade det ibörjarn men nu är jag beroende hehe.
sen pratade jag med min Arbetsgivare och allt gick jätte bra hoppas jag och sen satt jag i ett långtsamtal men facket och det gick oxå jätte bra.
sen hem och nu är jag bara för trött skall bli skönt att få sova lite imorgon innan vi skall hem till Anders och Ulrike :)


//Puzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback