Inte tänk att jag skulle hoppa på någon!

2009-01-27 @ 01:34:10
Jag fick en kommentar ifrån en som kallade sig humlan!

Som skrev att hon kännde sig påhoppad :(
Vilket jag tycker är tråkigt, var inte meningen att hoppa på någon utan det var mer min mening ur den synvikeln jag såg det ur.
Du kanske tycker det är rätt att klaga på dina barn hos alla, och alla i din närhet tycker det är ok. men jag skulle aldrig prata över min sons huvud om han hade varit olydig eller ringa runt alla min vänner i min telefonbok bara för att berätta.

Inte att någon skall ta åt sig är ledsen om jag har sårat någon!
Men som jag brukar säga TAKE IT OR LEAVE IT!

Detta är jag och jag är inte den tysta personen (som många egentligen vill att jag skall vara) är något fel så säger jag till, eller oftas brukar beror på vad det gäller.
tyvärr har jag fårr många smällar i mitt liv när jag har sagt något som jag anser är rätt men det har bara gjort mig starkare.
Jag är en tjej med bra självförtroende och det kan ingen förstöra.

//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback