Hit och dit och lite till dit.

2009-01-22 @ 01:44:24
Vaknade rätt sent av att rickards mobil ringde och det var väl tur det. för jag hade massor av att göra idag
in och tvättade håret och sen vidare till Nacka in på AMs och fixa mina sista papper där men måste dit i morgon igen om A-kassa, sen så kollade vi födelsedags present men det gick inge vidare för Helt plötsligt stod födelsedags barnet där hahah känner du dig träffad? skoja lite med henne lite. men det var roligt att träffa Ulrike i nacka ändå sågs vi inte så länge för hon shoppade hehe.

Sen for vi hem och hämta Justin som var på dagis och bara haft det lungt ikväll
jag är fortfarande tokförkyld som tusan men det börjar ge med sig (näsan är värst)

imorgon skall jag på Sjukgymnastik och sen till Ams och sen vill jag äta Sushi :)

//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer
Natteli

S: Ja jag har hittat några som passar plånboken.. Jag bor ju mer åt Uppsala hållet så det hade ju varit bättre om det fanns några utåt detta hållet men det är det tyvärr dåligt om.. :( Så det blir till att flörta lite extra med låtsaspappan som jobbar inne i sthlm och så kolla på sånt som kan finnas norr om sthlm.. Typ Solna, Sundbyberg och såna ställen.. Hittade en billig igår för endast 200kr så håll tummarna att den finns kvar till mig nu! ;)

2009-01-22 @ 08:58:46
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback