Han mår bättre!

2009-01-13 @ 23:33:41
idag mådde han verkligen bättre men ville fortfranade inte äta :( men man vet ju själv att man inte har någon aptit när man är sjuk.
Vet ej om det har varit för mycket för honom dem senaste veckorna sena kvällar sena dagar ja sent alltihopa kalas hit och kalas dit fest där och fest där. inte för vi klagar men ibland är det skönt att bara vara hemma och få njuta som familj.
Jag sov nada i natt tyvärr och det känns i kroppen nu men det kanske för att jag har skurat golv och fixat tvätt och hållt på fick något ryck imorse att allt skall bort leksaker in i hans rum och allt skall stoppas undan. undra om jag skall överaska Rickard med att rensa verktygskåpet hum eller kommer han bli arg? det är ju som sagt heliga saker och fattas det saker så lär han bli tokig. men skall visa hur det ser ut där hehe innan jag städar för man vill ej gå in där haha.

Men nu på kvällen åt han lite plus att han var och handla med rickard.
så imorgon får han vara hemma igen för att bli super frisk för det kommer hit gäster på Fredag och vi skall bort på Lördag.

sov gott alla darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback