Förbjud alla J*vla f*tt raketer och det är f*n nu!

2009-01-01 @ 03:03:00


Tror aldrig jag har varit så rädd i hela mitt liv.
vi gick ut vid 23:45 och vi gick emot fotbollsplanen för att ta det lungt så att Justin skulle hinna vänja sig med att det smällde lite.
väl kl 24:00 kommer det ett gäng på 10-12 pers i omkring 25års åldern och dem ställer sig brevid oss en kille springer fram snabbt och tänder på en raket som far upp i luften inegn säker het eller så utan bara pang.
Sen så skall rickard fixa våra raketer och då springer samma kille ut igen fat längre ut med en bomb med rakter och smäller och den ramlar och skjuter dit vi står jag som höll i justin fatta direkt spring men vi kom ej så lång förän rickard var framför och raketen gick rakt under mina ben och smäller vid oss skyddar Justin så bra jag kan dra han åt sidan och höger och vänster skyddar hans huvud och ser till att få bort all raket gld ifrån oss mitt hår luktar bränt och det var ju självklart inte bara 1 utan 2 och ena kom på rickard och slåg till han i benet så nu har han ett blåmärke men men vi klara oss men fan vad arg jag blev jag ställe mig och skrek på dem och det vara bara 1 ända J*vel av dessa 25åriga fittorna som kom fram och bad om ursäkt.
Kille som sköt raketen stod bara och garva så den J*veln hade jag lust att döda på plats,
Jag skiter i mig men Justin som är 2år förstår sig inte på sånt där.

Så förbjud dessa J*vla raketer så slipper man dessa J*vla onödigheter och plus till alla omogna 25åringar väx upp för fan.  skiter i om folk vill slösa sina tusenlappar på raketer och att nyårsaftorna blir tråkigare who cares om det räddar liv.


Men mitt hjärta har aldrig gått så fort i hela mitt liv mina tankar just då justin justin.
en mors instikter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback