En lugn och skön kväll

2009-01-10 @ 01:41:24
Vi har haft en lugn och skön kväll hemma hos Anders och Ulrike ;) vi åt tacos och drack vin och snackade skit. hehe och kollade på Let´s dance, min favo var morgan on mojje och magnus och laila eller hur hon stavas men som vanligt brukar jag se första programet sen har jag annat för mig haha, har stått mycket om blondinbella ang hennes medverkan tufft att hon ställer upp men hon hängde inte riktigt med där alls sorry girl Bagge slår dig stort. men det finns 1vecka kvar innan någon åker ut.

nog om det men det bjöds på tacos jätte gott även fast ulrike inte tror det hahah
men det är alltid mysigt med trevligt sällskap som man trivs med och det är skönt att man har någon att prata med.
Rickard och Anders spenderade tiden med att hålla på med datorerna hörde att Justin fick flyga flygplan hehe gulligt.
Tack igen för en trevlig kväll men vi syns igen på Söndag ;)

imorgon skall vi passa på att bara leka och busa hela dagen då rickard jobbar.

vad hittar ni på imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback