Denna förkylning ger ej med sig!

2009-01-22 @ 21:26:16
Fattar ej varför kan den inte bara försvinna? är trött på att känna mig hängig ont i lederna plus nysa och försöka andas när fan jobbigt.

Jag har nu sutti med lite papper nu på kvällen det tar sin lilla tid att skriva en rapport om min skada i ryggen men snart så har jag det på plats.
Nu har rickard varit ledig 2dagar men bara sett honom 1dag stort sätt nu är han i väg med en kompis med sitt xbox (killar) så han stack vid kl 16:30 och när jag ringde kl 19:00 så hade dem intes kommit någonstans så han är väl hemma runt kl 01:00 säkert.
Justin fick vara hemma ifrån dagis idag (ganska mysigt men han har varit på röjar humör till max) men men dem är bara barn 1gång.

ihelgen så skall vi hem till Rickards pappa på middag och fira Ulrike :) hehe sen på söndag skall vi bara koppla av.
jag är som sagt fri som en fågel!
hahha

sov gott nu mina vänner skall göra det snart jag *LER* eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback