2år sedan då började livet?

2009-01-06 @ 20:53:08
för 2år hade jag precis vaknat efter somnat av middagen och nu hade jag ont, mina värkar hade börjat men sa ingenting vi gick och la oss igen kl 24:00 men jag kunde inte somna låg och vred och vände på mig och nu gjorde dem ondare
kl 01:00 tände rickard lampan och sa nu får jag klocka nu har du värkar haha. då kom dem 5 min intervall, fick order att ringa till förlossningen, dem sa att jag var välkommen in eller om jag ville stanna en stund, jag valde att vara hemma kl 04:00 orkade jag inte mer så det blev att åka till förlossningen och kl 05:00 var jag inne på ett rum och det dröjde månnga timmar till innan bebisen kom.
men nu blir snart pojken 2år herregud.

kanske dags att skaffa en till?
vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback