Städdag!

2009-02-07 @ 01:46:09
Jag vet jag är tråkig på en lördag!
Men vädret är fan inte roligt inte ens för Justin han kommer bli såååå blöt av detta J*vla slask väder.
Men då får han hjälpa mig imorgon att fixa för han älskar att hjälpa till. (får njuta tills han inte ens kommer städa sitt rum)
Jag hatade att städa mitt rum

nej sova dags nu


Just det ni kommer ihåg att jag renasde Rickards verktygs skåp
nu så håller han ordning hehe.
en till sak härom dagen skulle jag skruva ut en skrum för jag skrubba och bad om att få skruvdragaren men fick en skruvmejsel istället.
Varför får inte vi tjejer låna skruvdragarna? det var ändå jag som städa skåpet. hum

//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback