Sommarplanering!

2009-02-26 @ 13:43:07
haha det är som sagt bara snart mars och månaderna flyger förbi hehe
vi satt och disskutera lite igår vad vi börj göra i sommar.
Vi har pratat om gotland och vi har pratat om spanien vi har nog pratat om det mesta (vem gör inte det egentligen)
Men igår dök något upp i mitt huvud att besöka Astrid Lindgrens värld i vimmerby i småland för Justin är tokig i Astrid lindgrens filmer spec pippi och Emil.
men det ända som är neg med att åak dit är att hyra en stuga i juli kostar 5000kr och det får vi ett all inclusive hotell för i Spanien (om man vet hur man skall boka) då är det sen resa till spanien som man lägger till oxå men Vad föredrar man? Justin älskar spainen och pratar varje dag om att åka spanien nu mamma?
och just nu är han arg som ett bi för att Bapor har åkt dit utan han och han ville följa med, vi får se om hon får äta upp det sen. 
men då tycker jag att att svenska sakerna är allmänt onödiga då kan jag ge min stuga till någon som inte har råd att lägga ut mer pengar tilll något annat så dem får en super sommar. 

har ni börjat disskutera era sommar planer än?
//puzzzzzzzzzzzz 

Kommentarer
Emelie

Kikar inn & lääser lite=)

2009-02-26 @ 17:59:37
URL: http://queenies.blogg.se/
Janine

Jo, vi ska faktiskt till gotland verkar det som. Eftersom ella älskar pippi så vi ska hälsa på där isommar... Blir nog en hit!

2009-02-27 @ 11:04:50
URL: http://bellansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback