Semla Temla och en lite snö lek!

2009-02-24 @ 19:30:58


Vi har ju självklart köpt semlor idag :)
Som typ resten av sverige gör.


Vi passade på att gå ut på en promenad efter dagis med Justin kälke
och vi guck runt i området och det är verkligen mysigt ibland att bara få gå och njuta av familjen.
Justin ramlade av kälken 1gång mest för att pappa råkade dra i den för hårt. så han blev skit rädd efter så rickard fick sätta sig på den och ramla och visa att den inte är farlig och då gick det.
Thaimat till middag och semla till efterrätt.

nu skall jag titta på tv


//Puzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Natteli

Jag köpte inga färdiga semlor.. Däremot köpte jag så att jag gjorde mina egna! För då slapp jag det där äckliga mandelmassan i mitten! Hade istället i sylt! ;D Super mums!

2009-02-24 @ 21:54:21
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback