Pluggdagen!

2009-02-16 @ 12:15:51
Jag har suttit 2timmar och läst och läst och läst men tillslut slängde jag ihop böckerna för orkade inte mer kännde mig inte att jag inte fick in något så får sätta mig ikväll oxå.

Idag blir det bara jag och Justin hemma då Rickard åker till min pappas jobb och tvättarbilen hehe och lämnar dator,
så vad vi hittar på hemma vet jag ej än.

Just det igår var vi på barnkulan och lekte Justin höll sig mest vid bollarna och kanan hoppborgarna vågade han inte gå in i tyvärr fick det inte så mycket poäng av mig pga alla kalas som var där och dem äldre barnen knuffade undan dem små och alla föräldrar stod inne i lekhörnan.
Men det kanske är bäst att besöka det på en fredag istället.
Annars så spenderade vi dagen hemma jag somnade i sängen medans Rickard lagade mat min lilla sötis eller stora sötis kanske hehe.

Nej nu skall jag äta lunch see ya laters darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback