Mamma/Pappa debatt!

2009-02-09 @ 00:19:25
Har läst så mycket ang hur föäldrar gör med sina barn.
Varför skall andra föräldrar bry sig hur en annan gör?
Jag skiter fullständigt att en mamma ger sina barn godis läsk eller bullar eller annat gott. det är väl upp till var och en person.
Så varför skall andra föräldrar påpeka hur andra gör hela tiden.
Jag tycker att botskämda ungar är fan värre än ungar som äter godis sånnafall.

Så ge er för fan och lev erat eget liv.
Ja min son äter goidisoch glass men med måtta,

//puzzzzzzzzz

Kommentarer
josefina

Jag jobbade som bartender i Fredags och i lördags så hade vi 25 års fest för min kille och i söndags kom hans paranterser och firade han.



Något roligt som händer för dig i veckan ?

2009-02-09 @ 08:02:28
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback