Helloooo all!

2009-02-07 @ 11:24:31
Jag har nu varit vaken en stund och fixat lite med tvätt som skall tvättas och diskmaskinen.
Justin har börjat med att vilja ha välling på morgonen oxå vilket jag inte riktigt gillar alls, inte för att det är dåligt eller så utan att det är en ny vana (han kan äta vanlig frukost istället) annars har han bara fått välling innan han går och lägger sig dvs 1 gång perdag.
Så man dukade fram frukost men han åt ingenting men men det skall bort den vanan.

Nej nu skall jag mysa med min son i soffan!

//Puzzzzzzzzz

Kommentarer
josefina

jo då den har varigt jätte bra =) händer idag då ?

2009-02-07 @ 11:39:14
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback