Hehe undra om det är min Månad?

2009-02-05 @ 10:35:32
Jag hoppas det
Jag var med i en tävling imorse och gick vidare till finalen (Grattis till mig) berättar mer sen.

Jag har fixat alla mina papper nästan eller måste sända in A.kasse korten nu egentligen men måste bara fixa det sista på dem.

Idag skall Justin bli kinappad av Farmor tror jag hehe måste kolla det för dem skall gå på någon show ikväll.
Han var jätte gullig idag :) och riktig snabb för alla kläder kom på med 3 röda och han sprang till Dagis hum undra vad dem skall göra på dagis idag för ha hade så bråttom.


Nej nu skall jag städa har resat kläder och kastat lite så nu skall allt återställas hehe

//Puzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback