Hehe min prinsessa!

2009-02-16 @ 19:00:47
Min lilla belle :)
Jag har inte sett henne eller hennes mamma nu sen i början på december tyvärr :/ vi saknar dem massor och Justin pratar om belle och Belle pratar om Justin så nu måste dem få träffas hehe.  men tyvärr så var inte Justin hemma så hon fick prata med mig istället hehe och först var hon jätte tyst men när jag fråga henne om sälen då kom snacket hehe
det är så roligt att se hur alla förändras hela tiden.
jag har följt Belle ända sen hon var en bebis och hon bir bara sötare och sötare för varje dag :) det är en sådan rolig ålder dem är i nu och det gäller att tänka på vad man säger annars tar dem upp det. hehe

Nu Jessica måste vi träffas snart så barnen kan få leka av sig hehe och vi få prata av oss :D:D:D
måste få se din mage så nyfiken på den hehe

//Puzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Mia

sv: Så fort någon snäll oljeshejk sätter in ett par tusen på mitt konto haha. Ja, alltså, du är inte ensam om det. Jag sitter och förfryser och deppar ihop av kylan!

2009-02-17 @ 12:16:44
URL: http://mypaperheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback