God morgon Sweden!

2009-02-13 @ 08:23:45
god morgon alla
hur är det idag? jag är trött men det funkar har nu suttit och pluggat 1½timme på morgonen och det har gått perfekt fick lite gjort även om det är mycket kvar att få in i min blonda skalle.
Men det blir lite att kolla på filmerna jag har fått under kursens gång samt skriva lite amadeus.
Men nu skall jag snart äta frukost med rickard för han börjar inte förän kl 12 idag tyvärr och slutar sent.
så det blir bara jag och justin ikväll så jag tänkte försöka laga kyckling med currysås med ris.

Måste även passa på att berätta eller Tacka Jens och Sandra som har hjälpt mig med Justin medans jag var i Eskilstuna och pluggade och han fick följa med dem ut igår kväll när jag lagade mat.
Tack så jätte mycket Justin gillar att spendera tid med er.

hehe så här trötta är man när man få vara barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback