Fika hos Bapor!

2009-02-01 @ 02:57:07
Idag på kvällen så var vi hemma hos Bapor och fikade :)
Justin stor trivdes och han hoppade ab glädje när vi sa att vi skulle åka till bapor
Justin fikade inte så mycket utan sprang mest runt och lekte och var sprallig.
Självklart fick han all uppmärksamhet som han vet hur man skall få :)
Tyvärr så blev det lite för mycket spring för Justin då det slutade att han spydde (hans astma och förkylning) ingen bra kombo men han var hur glad och pigg ändå efter farmor tog hand om han och jag fixade badrummet då rickard kolla och gick vidare.
Men allt slutade bra och vi tackar för fikat och Justin vill åka till Bapor i morgon igen så vi får se hur det blir!


Justin är ganska rolig för vi handlade cigg till farfar innan vi åkte dit och när vi har handlat klart så säger Justin Farfars cigaretter
Jag och Rickard kollade på varandra och hur fan kan han veta det? (då inte hade sagt att vi skulle köpa cigg till Farfar)

Nej sova dax nu för imorgon skall jag handla lite rengörings medel och städa bort allt damm hemma eller om jag gör det på måndag hehe utan sambo och utan unge!

//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback