Tråkiga jag!

2009-12-07 @ 23:35:10

jag vet att jag ej skriver så ofta, men just nu händer det ej så mycket här.
jag har bara köpt 3 julklappar utav alla 1000000 tals som skall köpas (men egentligen har jag ingen lust att fixa det heller)
vi har inte ens fixat 2 förlängnings sladdar till julstjärnorna i fönstret.
men julkorten är beställda (hoppas dem kommer snart) så då kanske just du har ett Julkort i din brevlåda.

Vi börjar räkna ner dagar nu tills vi skall till Malmö :P (justin räknar nog egentligen bara till Tomten, och jag för trevligt sällskap och en massa julmat godis, och Rickard efter köttbullar med röbetssallad)


Jag har varit på Backstreet Boys konserten oxå :P
skit bra fast tidningarna skrev väldigt dåligt om dem, men tyvärr tittar dem inte på det vi se eller vill höra.
tror aftonbladet klagade på att dem inte hade några snygga kläder och att Nicks Neon ljus på skon inte riktigt funkade. och att dem kvinliga dansarna tänkte på något helt annat, Men hallåååå vart tog musiken vägen? är inte de man skall dömma?
men jag kan ge dem en massa ****** för bra  show bra musik. det ända jag bryr mig om.




nej skall sova nu eller försöka om sonen kan somna han har legat vaken i sin säng nu sen kl 20:00 och klockan är nu 23:30. men men så är det när man ändrar dygns rytmen för att man har varit sjuk.

//puzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback