Till min bästa vän!

2009-12-10 @ 23:02:46

Det är inte ofta man får skriva en kärleksförklaring till sin kompis

 

Som ni redan har hört många gånger innan är jag så glad att jag har jessica i mitt liv, hon är den perfekta kvinnan och den perfekta mamman och den absoluta perfekta vännen man kan ha i sitt liv.

Jag lärde känna dig i gymnasiet via en vän men inte mycket mer än så hände, jag hörde rykten men strunta i den och bildade min egen mening om dig (och det är jag glad för) jag har alltid gått min egen väg och min väg gick till Jessicas vänskap, vi börja prata om 2 dårar när vi vänta barn och när våra sötningar var födda kunde inte ens en jordbävning splittra oss, det var vi då.

Vi har gått på allt ihop Babysim, våra fikastunder, våra middagar, och inte minst våra Backstreet Boys konserterna, ett intresse jag tror vi har delat länge.

Jag kan prata om allt med dig och du finns där för än även man inte kanske ser eller hör av dig varje dag.   Men vad gör det? för varje gång vi träffas så har vi roligt och vi kan prata i timmar.

Jag har alltid fått höra att man skall vara rädd om sina vänner man han för det är inte lätt att hitta sådan bästa vänner i livet och jag är glad över att kunna kalla dig min bästa vän Tack för att du finns

 

 

//puzzzzzzzzzz


Kommentarer
mamajay

Hejsan, gå in på min blogg och tävla om en ny header!

2009-12-11 @ 18:36:36
URL: http://mamajay.blogg.se/
Therese- Alicias mamma

Tack, för din kommentar! :)

Nä, jag är en sån som reagerar fast jag egentligen ska låta bli! Det sitter kvar sen barndomen då jag blev mobbad, jag tar åt mig av allt kritik och allt negativt! Men jag ska göra som du säger, ta ett djupt andetag och nu har jag i allafall raderat bort alla negativa kommentarer! Tack i allafall för tipset.

Justin var verkligen urgullig i sin tomtedräkt! :)

Hur gammal är han? Du kanske har sagt det förut till mig men kommer inte ihåg.

Ha en jätte bra dag, eller dagen är ju som sagt slut nu! haha :D

Ha en skön helg då får jag önska!

Puss och Kram

2009-12-11 @ 23:49:27
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Jessica

Darling!!! Jag fick tårar i ögonen! Du är bara för underbar och omtänksam. Får dåligt samvete av att jag inte läst din blogg förän idag men som du säkert förstår så är det fullt upp hela tiden.

Du är en helt underbar vän du med och jag är så glad över att vi lärt känna varandra så bra. Saknar dig nu när jag har en liten bebis, vart är mamma 2 liksom? Men som du säger, även fast vi inte pratar ofta längre eller hörs så vet vi att vi har varandra och det är nog det starkaste med vår vänskap. Vi har förståelse för varandra att vi kan ha annat för oss och när vi träffas rullar det på som aldrig förr. Jag kan nog säga att du är den bästa och närmaste vän jag har trots tystnaden ibland. Jag älskar att jag kan prata om allt med dig och öppna mitt hjärta. Tack för att du förstår mig och finns för mig.

Jag älskar dig! Puss å kram

2009-12-12 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback