Hela julens resa!

2009-12-28 @ 13:02:48
Oj vi har hunnit med 3städer på 3dagar :P
Stockholm-köpenhamn-Malmö
Malmö-Köpenhamn-Stockholm

Julafton.
Vi gick upp kl 04:00 och gav varandra lite presenter sen var det bara att packa in oss i bilen och åka till Arlanda.
vi började med att äta lite frukost och titta på en tom flygplats med knappt några människor alls på flygplatsen.
som jag skrev som status på facebook vilken normal människa flyger flygplan på julafton? men jag har inte sagt att jag är normal.
Resan gick fort och vi landade i Köpenhamn och vi fick självklart gå lång innan vi kom ut ur denna flygplats.
Jocke mötte upp oss och vi åkte hem för lite mer frukost :P och sen var det bara att slappa innan vi skulle hem till mamma jane coch pappa lennart för julmiddag.
Det blev en massa god mat och en massa presenter och tomten fick en kram av justin.
tidighemfär för vi var trötta vid kl 21 efter en lång dag.

Juldagen.
Spenderades hemma hos mamma och jocke.
vi slappade hela dagen och jag sov några timmar innan det blev kalkon till middag :P
det började med att jag skulle försöka lägga justin för att sova middag men jag somnade nog före honom och sen gick han ur rummet och sa mamma sover nu.
Kalkonen med potatisen och såsen var såååå gott en perfekt tradition med andra ord.
Även efterrätten var smaskens :P och justin kunde inte sluta äta det.

Annandag jul
Hemfärd tidigt på morgonen och lite shopping i taxfree butiken på köpenhamns flygplats.
och ett försenat flyg med 1.40min  men det var bara att gilla läget men vi åkte direkt hem till bapor för justin skulle flyga hem till bapor.
sen middag och sen sova i sin egen säng.

Julfika
Jag hade julfika och morgonen gick åt att handla och fixa fram fikat.
Jag & Jens & Justin åkte iväg och fixa en present och lite saker till några presenter.
sen var det bara att fixa sig själv innan gästerna kom.
Lelle & Familj hade ringt tidigare på morgonen och sa att dem var magsjuka har jag för mig, rickard svara.
Jens åkte iväg när alla gäster kom för att hjälpa Sandra & hennes syster med bilen och han kom tillbaks när alla hade gått tyvärr.
Rebekka kom själv för pappa var tydligen jätte sjuk hemma och Gugge var med Monica.
Men Rickards hela sida var här på fikat och det delades ut julklappar och vi snackade och fikade gott.



Nej nu skall jag börja göra mig i ordning för att åka hem till Camilla & Uffe :P


//puzzzzzzzzzzzzzz


får fixa lite bilder sen.
tyvärr så har man en bra kamera men den glömde man på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback