True Blood är Vuxnas Twilight!

2009-08-31 @ 11:40:18




Jag tror många satt och kollade på True Bloods första avsnitt på svt.
Själv var jag kritisk ibörjan och tänkte att det kommer vara för mycket Twilight av det hela, fast True Blood var före Twilight.
Men Som sagt jag kollade och började mest sucka ibörjan för det var så himla likt Twilight på massor av saker men jag fortsatte att ge det en chans och jag blev helt såld, Nu har jag kollat egenom alla Avsnitt på Deras hemsida, Efter en massa avsnitt så kan man inte sluta kolla för den blir råare mörkare och hemskare och inte alls likt Twilight.
Så nu har vuxna fått en egen Twilight.
Men nu sitter man och väntar på att 11 avsnittet skall läggas in så man får kolla vad som händer.
plus jag måste erkänna Alexsander Skarsgård gör ett jätte bra jobb blev lite paff över hans skådespelande för man vet hur svenska skådisar är med Engelska eller vi svenskar är överhuvet taget är.

Det är Ganska Roligt att se att världen börjar nu kopiera The Vamp World för att sälja sig, undra hur många inom musik branchen kommer göra musik videos med vamps (BsB har gjort det) och det finns en låt som heter
I Want To Be Like Edward Cullen - jag tror att songen stämmer hahah det är nog många pojkvänner som önskar att dem är han. eller kanske en Vamp hehe


//Puzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback