Till min Jessica!

2009-08-14 @ 16:31:54
Fick en liten kommentar ang ett av mina senaste inlägg med mina favvo låtar hehe.

Min darling Jessica, du är så söt och gullig hehe
BsB finns i mitt hjärta och kommer alltid finnas i mitt hjärta även fast jag inte har några av deras låtar högst upp på listan just nu.
Alla deras gamla låtar så som man kan spela om och om och om igen utan att tröttna,
dessa låtar som jag lyssnar på nu kommer vara borta ifrån mig om ett tag (eftersom jag tröttnar så fort)
Men BsB går det ej att tröttna på *LER* dem finns där och har alltid gjort det, så mig blir du inte av med den 4dec hahah
för då skall du och jag rocka eller popa kanske hahah


//Puzzzzzzzzzz


Jessica sänder denna till dig *LER*
Hopps du är lika kär imig fortfarande hehe




Kommentarer
Anonym

love you!

2009-08-14 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback