Städning & snart blir det utelek

2009-08-16 @ 12:49:11

Nu håller jag på att städa lite (hahah men jag sitter ju är lol) men jag har börjat med badrummet och ibland är jag trött på all dess J*vla tvätt att jag ruttnar spec när det är sängkläder *BLÄ*
men vill ha ma en ren säng så vet man ju vad som gäller.
Rickard har sommnat i sängen den tråkmånsen och Justin tittar på Tv medans jag springer runt och runt och gör nada känns det som.
Just det han blev lite arg på mig för en stund sen för jag gick in i hans rum och hällde ut en back med leksaker på golvet och gick. hahah då kom han efter mig och sa du får inte stöka mitt rum, snacka om att jag blev paff innan jag fatta vad jag hade gjort, Jag tog bara lådan in i badrummet för lägga alla hans badleksaker där i.

och jag som alltid säger stöka inte om du inte tänker plcka upp.
så vad gör jag? jo precis det man inte får göra. men men regler är till för att brytas.

Jag har en möblerings nojja nu och det ända rummet jag kan möblera om är Justins rum (och rickard lär bli jätte glad)
jag skall rensa alla Justins små saker som han aldrig använder.

så nu är det dags att börja för badrummet blir klart när jag e klar med tvätten.


//puzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback