Sommarbilder!

2009-08-10 @ 12:14:04




Jag vet jag har varit dålig på att uppdatera nu under sommaren
men vem har inte varit det?

Vi har spenderat mest tid hemma i sommar i solen i regnet och i mulna dagar samt varma dagar.
Justin har även åkt till Astrid Lindgrens värld i småland med bapor och gänget och därifrån åkte han till Mormor & Morfar i skåne.
Han har även varit på djurpark och varit och lekt med Mamma Jane. massor med bad och lek har vi även hunnit med.


Jag & Rickard har fått liten egentid men det var mest tomt utan Justin, vi passade på att ta en roadtrip till Skåne och damark med Kim & Stefan, det lev mycket åkande och mycket spelande :D. Vi har även firat min Farmor som har fyll 70år ute på Ljusterö
och nu sitter vi hemma och väntar på att Hösten skall dra igång.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback