Lite shopping!

2009-08-21 @ 23:27:38
Jag & Justin passa på att handla lite presenter till Rickard som fyller år idag :) 21/8
Justin ville mer eller mindre bara åka rulltrappa och inte alls gå i affärer men jag tror vi blev klara på 10min.
Sen så är han som sin mor sin som skall fika men han ville bara ha en dricka så det passade bra.

själv så har jag börjat leva på frukt och det njuter jag av.

Nu under kvällen har jag & rickard suttit och kollat på Two and a half men, dem är så roliga ibland att man knappt vet vart man skall ta vägen. och nu skall jag lägga mig för imorgon skall vi fira Acke som fyller 7år.
Min stora pojke nu (han som var min bebis) kommer ihåg hur jag satt med han i flera timmar i famnen när han var bebis. när han åt upp min julmat på julafton, han är sååååå go den ungen. hehe


nej god natt på er

//Puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback