Idag blev jag en blöt mamma!

2009-08-13 @ 19:27:42
PERFEKT säger jag bara,
Det börja spö regna när jag var på väg för att hämta Justin på dagis, men men jag fick fortsätta att gå och när jag kom in på dagis gården så börjar det regna ännu mer och då menar jag att hela atlanten kom ner.
Men alla barnen på gården hade jätte roligt och skratta och sprang omkring haha.
Sen sa jag till Justin att det var dags att springa hem och då menar jag springa hem, han sprang och jag efter men när vi kom hem så stod jag som ett blött odjur där haha medans Justin var torr för han hade regn kläder på sig.

Så nu skall jag skaffa mig regn kläder och gummi stövlar.
bor man fan där atlanten kommer ner så är det lika bra (plus att om Sverige skall ha så J*vla piss väder hela tiden så är det lika bra att ha sånt)

Hum jag vill ha Rosa gummistövlar tror jag hehe


//Puzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback