*BLÄ* för Justin igår!

2009-08-13 @ 09:46:30
Han går utan blöja på dagarna och det hände 2olyckor igår
först på dagis men då hade han sagt att han behövde kissa men han hann inte till toan bara.

Sen kom jag och Rickard och hämta han så var han jätte glad och trevlig och berätta att han hade haft kul på dagis.
Men vi glömde kissa så han fick kissa i buskarna, då säger han - nu blir buskarna glada. jo gubben nu blev dem jätte glada.
Vi åker iväg för att äta lite mat och köpa hem lite frukt.
medans jag går in på apoteket så gömmer han sig och ja då händer den andra olykan och det som är blä med han är att han skall slås och skrika och bete sig som en skit unge bara för att han inte vill byta.
mitt tålamod tog slut där ganska fort och sen sa han nog inte så mycket mer efter jag hade fått tvätta av han.

Jag hatar hans vilda sida med att inte lyssna och när han skall bete sig som en Bitch.
men man skall som sagt gilla alla sidor av barnen som man har skaffat men ibland är det lite för mycket.


nej nu har jag klagat färdigt.

//Puzzzzzzzzz

Kommentarer
Jessica

Jag förstår dig verkligen. Skönt att höra att det bara inte är Isabelle som har sådana sidor och en mamma som reagerar. Då vet man att det hör till åldern. Puss

2009-08-13 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback