Varför respektera äldre när dem ej respekterar oss?

2009-04-21 @ 20:03:42



Igår var jag och handla med Rickard på Willys och tyvärr så har dem ej allt så jag fick gå in på Ica oxå.
Där träffade jag på Sandra och gav henne Min lillebrors åkkort.
Då ser jag en tant som går emot oss och jag håller på att flytta på mig, så ställer hon sig och suckar.

*Tanten- Alltid skall ni ungdomar stå ivägen *Suck*
*jag- Ja vi måste alltid stå i vägen, man kan faktisk säga ursäkta du står i vägen för mig eller ursäkta jag vill komma förbi.
*Tanten- ni undomar är fan dumma
* jag- Men ni äldre är ju egentligen dem som inte visar något vett.

Hennes gubbe stod och garva och en annan äldre tant oxå
vissa har humor hahah

J*vla sur kärring fattar ej varför vissa kan vara så J*vla suriga som denna person och tyvärr så dras dem till mig på något sätt.
Min Farmor eller Mamma Jane skulle aldrig bete sig så som den tanten tänk om alla kunde vara lika rara och gulliga som dem.



P.s Detta gäller ej alla jag blev arg på en äldre dam på ica som tror att man skall visa henne respekt bara för hon skall gå där.
Tyvärr Tant så ger jag inte respekt till personer som inte vet vad respekt är. Du vet väl att man behandlar andra som man själv vill bli behandlad.


//Puzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback