Undra vad vi skall hitta på imorgon?!

2009-04-02 @ 14:58:59
Justin är ledig ifrån dagis för att Dagis personalen är på kickoff (då det är 2 dagis som har slagit ihops) men men och jag vill göra något kul med han (oki han har precis åkt skidor) men något som han skulle tycka var roligt.
Annars lär han klättra på väggarna hemma på Lördag.

Vad helgen har att erbjuda vet jag inte.
för ingen har sagt något så
 Lördag
jag och Justin skall nog till Stan då och kolla om det är fint väder kanske skansen (innan alla turister kommer och det blir super dyrt)
Söndag ja det blir vilar dag för oss tror jag med familjemys.

nej nu skall jag plocka ihop några saker och sen gå och hämta min prins på dagis.


//Puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback