Tröttis och snart valborg!

2009-04-29 @ 22:47:16
imorgon skall vi tända brasan för kungen som allt annat man skall fira när det är något som har med kungafamiljen att göra.
varför kan man inte hissa flaggor på min födelsedag eller namsdag?
Idag har rickard varit ledig och han sov riktigt länge plus man såg hans lycka när han kunde spela sitt xbox
så jag passade på att göra frukost kolla lite jobb och sen for vi till Sickla för handla lite och sen hem för att hämta världens sötaste.
Han har varit på sitt bästa humör och börjat gallskrika när man ej får som man vill men det är bara att ignorera och låstas so ingenting.

nog om det
det blev tacos till middag och Justin åt väl mer majs än allt annat.
och lite efterrätt och lite lek.

vi har 5min regeln att vi säger till han att han har 5min att leka till sen skall han sova.
och det gillar han för när vi säger nu är det dags att sova så är han beredd och går och lägger sig och väntar på att vi skall bosta tänderna och fixa honom, och sen sover han hela natten.

Justin är morgon trött på morgonen han vill gärna sova till kl 09 eller 10 om han får vilket gör att han blir en tokig kille på morgonen hahha

Nej nu skall vi sova så vi syns imorgon

//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback