Skansen med Jessica & Belle!

2009-04-25 @ 22:37:34

(lite suddig, Justin & Belle pussas)



Vi pratade ihop oss redan på torsdagen att vi skulle hitta på något men vi skulle bestämma oss över natten vad vi ville hitta på.
Så fick jag ett sms av Jessica om skansen var bra, självklart för det är ute och det är varmt.
Så vi kom hem till dem vid 11 och vi for vidare till Slussen för där plocka ut pengar som vi kunde ha med oss, jessica tog ut pengar före oss och när jag skulle ta ut pengar så gör jag allt som man skall och helt den säger ta ditt kort och dina pengar, hum mitt kort kom inte och jag såg den i korthållaren och inga pengar fick jag hahha, så där stod vi som fån och skratta men något borde vi kunna göra så jag tog ett annat kort och petade till mitt kort som satt där och så åt nordeas bankomat upp mitt kort och behöll mina pengar.
Tur att man har jessica ibland hehe men vi får vidare med båten ut till Djurgården och käkade men ett par busiga barn som lyssnade sååååå bra haha, och sen vidare till skansen.
tyvärr blev vi lite svikna då inga djur var ute jo sälarna och björnarna var det men inget annat,
Vi gick och kollade på hästarna och både Justin & Belle fick rida och dem var så lyckliga och glad tills man var tvungen att gå av (Belle är en häst tjej)
Sen vidare ut och ner ifrån skansen och ut för att äta glass och sen hem till jessica men 2 övertrötta barn och det satte sina spår mer behöver vi ej säga.
Jessica min underbara kompis bjöd på pannkakor och det blev lite skvaller och barnen lekte och slogs och lekte och blev arga på varandra och mystes och kramades och pussades innan vi sa hejdå och for hem.



Jag & Justin däckade på 2 klubbade sälar vid kl 22 och vaknade 12timmar efter.
så då gick vi alla upp och åt frukost och åkte iväg och köpte födelsedagspresent till pappa och ut till hans jobb för att lämna dem, vi passade även på att övningsköra lite och jag är duktig nu *LER* Även fast man har en kille brevid som blir hyper så fort något kommer nära och då blir man själv nervös hehe, men jag sa ta det lungt jag klarar det och jag klarade alla saker som jag svängde ifrån och körde 5var och jag måste erkänna att man är lite stolt över sig själv.

nej nu skall vi kolla på film för imorgon skall vi på födelsedagsmiddag och jag skall försöka få tag på cattis.
//Puzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback