Jag har alltid fått frågan!

2009-04-19 @ 22:11:56
om jag tycker det är jobbigt att min mamma & jag bor så långt ifrån varandra.

Självklart är det jätte jobbigt för man kan inte direkt åka till henne när man väl behöver henne,
i många stunder så vill man ha sin mamma och det tror jag att alla vill, om det är så bara för att prata ut eller göra saker ihop.
Jag blev jätte knäckt när min mamma valde att flytta till skåne, kunde ligga i sängen hela dagarna och i veckor men det är gamla tider.
Visst det finns telefon internet och tåg och flyg till min mamma om det inte hade funnits så hade hon aldrig fått flyttat
Min mamma betyder mycket för mig vi har eller har haft en jätte bra relation som bästa kompisar kanske för att jag är ett ensam barn på mammas håll.

jag förstår att mamma ville flytta ner till malmö
hon träffade världens bästa man Jocke som man inte hittar överallt, såna personer är sällsynta., och är  den ända personen jag har acepterat i min mammas liv. som jag sa jag är kräsen även när det gäller min mammas smak (men det är väl vad man har döttrar till) Så tack Jocke för att du har kommit in i vårat liv. du har gjort min mamma till en gladare person,

Så länge min mamma är lycklig är jag oxå lycklig så därför gör det inte om hon bor 60mil ifrån mig.
jo kanske om hon kunde komma och hälsa på oftare så hade allt varit bättre. pik pik hahha

så nu har ni fått svar på den frågan.

Kommentarer
Mamma

Ja du de har inte varit lätt att lämna dig kvar i Stockholm,men vet att du har de bra med Rickard och lilleman.Du ska veta att du betyder allt för mig som dotter och kompis om situationen ite är som de den är just nu skulle jag (vi) komma oftare.Men de blir bättre tider.Du fick mig att gråta när jag läste din blogg.ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA. MAMMA

2009-04-20 @ 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback