Helgen har bara rullat förbi!

2009-04-08 @ 13:55:46
Oj helgen gick fort och jag har ej skrivit hehe.
ibland får man passa på att njuta med familjen nära och kära.

Fredags hände ej så mycket hos oss utan mer lugn familjekväll.

Lördag var vi på kalas hemma hos Jesper som har fyllt 14år (en liten fjortis nu) hehe
vi bjöds på smörgåstårta och tårta och Justin trivdes som fisken att kunna springa runt och leka som han ville.
vi kom hem vid kl 22:00 och då ställe justin till med ett krig han skulle se pippi långstrump.
Min son är tokig i pippi och då menar jag tokig det kan gå 24/7, men men
han somnade gått efter det.

Söndag!
Då skulle vi egentligen ha åkt till camilla men jag hade dubbelbokat oss
jag skulle iväg och ta kort på mig hehe (och mina bilder blev jätte bra och skit snygga)
under tiden fick justin åka med jens och sandra hem ifrån stan för jag mötte upp Gugge och lelle och bekki på stureplan och sen vidare till fotostudion.
Var hemma vid 22:30 och prata med rickard ett tag och prata med justin oxå som inte ville sova förän mamma hade kommit hem.
så det blev lite pusskalas och sen somnade han som en tok.

Måndag.
Pappa rickard var ledig så det blev lite ärenden med at handla mat hem och sen iväg och leka hemma hos camilla, justin och acke har tydligen funnit varandra och dem lekte på bra under dagen och toffe tog sen tag i båda och ville spela fotboll, och det gick självklart justin med på (då han är tokig i bandy fotboll) och ungen kan det oxå.
vi åt köttbullar med makaroner
och kom hem vid kl 21:00

Tisdag
hämtade justin på dagis och vi passade på att leka ute :)
Men så fort vi kom in började justin blöda näsbold och det var inte lite.
så sätta en bomullstuss hans näsa går verkligen inte för han drog ut den och sen fick det bara va och det slutade,
indisk mat till middag och sen mys med pappa rickard som kom hem vid 21:00


nu skall jag hämta justin
//Puzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback