Godis kan verkligen vara gott!

2009-04-22 @ 22:24:49
Ibland spelar det ingen roll vad det är för godis bara man är godis sugen så går allt ner.
Jag har mina favriter men Min darling till sambo plockar sånt man inte brukar ta, han är lite som min mamma där.
Hon plcokade oxå en massa konstiga saker tills jag sa sura saker och lakrits.
Men man fick ju vara smart och äta upp hennes goda (det som var gott) innan man åt upp sitt för hon gick aldrig i min skål, hahah
Där är nog mamma och jocke olika han e den sura och lakrits av sig och mamma den tråkiga,
men han går nog i hennes skål innan han går i sin hahah. och mamma blir arg! hahha

Nu ikväll så köpte rickard en påse godis och ja tror det fanns några saker jag verkligen gillar resten kommer han få äta upp.
jag vet jag är kräsen som tusan med mycket.
Ni som känner mig vet, och ni gillar mig ändå.

Oh jag vill ha sushi jätte sugen på det.
eller potatisgratäng och grillat.

Nu börjar det närma sig valborg och jag vet inte riktigt vad vi skall göra, jag vill göra något mysigt med Justin & rickard sen spelar det ingen roll vad man gör hehe.

nej skall nu fixa mig lite hehe

//puzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback