En till Fråga jag skall svara på!

2009-04-22 @ 17:54:26

* Hur tycker du att föräldrar skall dela upp föräldrarledigheten?

Svar!
Oj det där skall vara upp till var och en som person,
Vi valde i vårat fall när vi fick Justin att jag tog allt förutom 60dagar, och det var då bådas beslut.
Men självklart tycker jag att pappan skall få vara hemma om han vill, vi är ju berättigad hälften hälften.
Sen om Pappan vill vara hemma ifrån början tycker jag oxå självklart att han skall få man är ju 2st om att skaffa barn (oftast) och bara för mamma är matmaskinen så betyder det inte att det går att fixa på andra sätt.

Men det är min åsikt.
Sen så kan jag oxå tycka ibland att den som tjänar mest skall jobba för ekonomins skull, men som sagt det är bara en åsikt.



//puzzzzzzzzz


Denna fråga fick jag ifrån en tjej som kallar sig M1
hon går i gymnasiet och frågar runt hos olika föräldrar ang föräldrarledigheten., till hennes uppgift till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback