VIP behandlad?

2008-09-03 @ 22:38:58
Dagen gick fort

Börja med att Rickard tog Justin till dagis kl 07:30 för han äter som sagt frukost där, och jag kunde sova vidare för jag skulle på sjukgymnastik på vårdcentralen och sen vidare till Södersjukhuset för koll med gallblåsan.
Innan vi for till Sös så stannade vi i hammarby sjöstad för att äta lunch, kina mat eller kina buffe.
väl på sös gick allt fort dem hade fått en tid ledig för op på måndag så jag tackade ja snällt åt tiden så på måndag åker min gallblåsa bort hehe.
Sen har vi bara varit hemma och slappat hehe.


//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer
Linda

skönt att allt gått bra!

2008-09-03 @ 22:46:38
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback