Sover än!

2008-09-01 @ 18:00:24
gick upp när klockan ringde i morse :) gud det är måndag igen, gud vad allt går fort.
men var vaken tills kl 09:00 och sen somnade jag fint i min säng och sov till 12, men gud hela dagen har gått.
upp och tittade efter jobb och sen inte gjort ett skit (har migrän igen) JÄVLA väder men men.
hämtade Justin och handla lite och sen har jag precis badat justin.


Min vecka

Måndag, nada (en heldag för miog själv)

Tisdag, Hämta ut Pass som vi har fixat
(vi åker till Gran Canaria den 9dec-16dec, skall bli så skönt då vi inte riktigt har haft en sommar som vi ville ha det, Justins öron och min rygg och min gallblåsa. Men i december behöver vi får lite extra energi)

onsdag: Återbesök Södersjukhuset - gallblåsan Sjukgymnastik- min rygg
(Börjar med att lämna Justin på dagis och sen vidare till Vårdcentralen för att ha träning, min rygg är inte på topp, sen åker man vidare till Södersjukhuset för att se när min op blir för att ta bort gallblåsan, hem och sen hämta Justin)
 
Torsdag Skansen!
(vi har inte bestämt oss än om vi åker till Skansen på en heldags utflykt)
Justin älskar djur och fiskar, men det är sambon och vädret som bestämmer.

Fredag. där är det lungt.



see ya later

Kommentarer
Anonym

sööt bloggg

2008-09-01 @ 22:36:37
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Anonym

heei igeen!



kan man låna boken på ngt bibliotek tror du?? hehee...



berätta lite saker från den, ngt sm får mig att vilja läsa den. ahha

2008-09-03 @ 22:14:44
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback