Sjukhus och en glad Justin!

2008-09-18 @ 11:57:19



I tisdags var det mycket saker på g
Justin var först inför besök inför op den 24/9 och allt gick bra och han var super duktig, man behöver knappt hålla i honom så han gör sin mamma såååååå STOLT. men tyvärr hade han öroninflamation igen så det blev antibiotika igen men nu hoppas vi det är sista gången och sen får han slippa det,
vi blev klara jätte tidiga så vi åkte lite med bilen för att se oss omkring men vi hamnade vid ett stall i slutet på nacka området vid värmdö området.
Justin trivs som fisken och mata hästarna med gräs det var super skoj. Landet med massor av djur och öppna ytor det är vad Justin gillar bäst. (vadå tills han kommer på att data och tv-spel finns?)
Sen så vidare till vårdcentralen och träffa min konstiga husläkare, ena gången är hon hur trevlig och förstår sig på mig andra gånger är hon en ja skall inte nämna det.
Men men som vanligt med läkare (så vi har funderingar på att byta)

Sen åkte vi hem för lunch och sova middag.
tror både jag och Justin sov 4timmar fattar inte att vi båda somnade som stockar men men.



Onsdag
Rickard är ledig och det är verkligen jätte skönt.
jag gick upp vid kl 08:00 och fixade frukost till oss gröt med lingonsylt
och sen fick sonen gå till dagis.
efter dagis blev det shopping samt hämta ut hans antibiotika och hann med att träffa farmor lite.
Leta efter fingervantar till Justin men det finns bara till tjejer på Lindex. men hallååå nu får fan det ge sig killar kan oxå ha fingervantar.
men vidare till en affär i möllnvik där dem säljer märkeskläder till barn.
Hittade samma märke på vantar som han har på mössan men lägga ut 149kr för ett par vantar kändes som ett rån.
Sex and the City på kvällen och jag fattar inte varför jag älskar den så mycket.

Torsdag.
Sjukgymnastik och lite promenad har det blivit och lite små handlande
vi skall på middag hemma hos min pappa ikväll. (Justin har bokat våfflor)
nej nu skall vi fixa lite hemma innan vi hämtar våran lilla pojke,



//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback