Proffs fotografering!

2008-09-21 @ 10:28:24
Nu sitter jag och kollar efter perfekta datum för att åka och fota min son hos ett proffs.
jag fick frågan förut av en kompis varför åker inte du till Babyland och gör det billigt?
- jo för jag vill inte ha fler profilbilder på min son vill ha roliga annolunda där han kanske leker med en boll eller något annat.
Något som inte är typiskt Babyland.

Så nu får vi se hehe
vi skall försöka få en bild avmålad på Justin oxå eller kanske hela familjen vi har inte bestämt oss än.


Sen idag händer det inte så mycket utan det är bara jag & Justin hemma och vi skall bara leka för nu sitter han och kollar på bompa hehe.
nej nu ropar han och jag skall sätta mig i soffan med han.



//Puzzzzzzzzz så länge

Kommentarer
Annika

Kuuuul!!! Hoppas det blir bra bilder!!



Jag är som du, gillar inte alls de vanliga fotona man kan ta för en billig penning... har inga såna alls på Tildis. Fast å andra sidan fotar jag ju själv... så hennes årsalbum är överfullt;-)



Trevlig vecka!!

2008-09-22 @ 13:30:52
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
RAFAEL

Hej



Kikar tillbaka.

Nej, vi är inte i Thailand nu men det hade inte varit helt fel....



/ Åsa

2008-09-22 @ 22:04:33
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback