Need HELP

2008-09-12 @ 15:37:21
Dem sa till mig på sjukhuset att jag skulle vara tröttare än vanligt (jo det märker jag) men har knappt sovit på nätterna och imorse kl 07:00 hade jag fortfarande inte somnat så jag gick upp och åt frukost med Rickard & Justin (så mysigt att äta frukost bara vi)
efter Justin hade gått till dagis så gick jag och la mig i sängen och vaknade kl 13:00 shit jag har sovit jag lyckades sova några timmar.
men nu är jag trött igen och kan sova om det skulle vara så,


ikväll hoppas jag på lite fredagsmys med rickard & justin framför tv
Känner verkligen nu att jag knappt umgås med Justin sen jag operera mig och inte kan lyfta han alls.
men det skall bli ändring på det.


Vad skall ni göra ikväll
några middags tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback