ikväll gäller det!

2008-09-07 @ 10:53:10
Ikväll är det dax att ringa till Södersjukhuset för att se vilken tid jag skall vara inne imorgon.
Jag är ganska lugn men annars känns det bara bra att få detta gjort.
Det ända som är jobbigt är att sova ifrån Rickard & Justin, då rickard är en sjusovare så tänker man hela tiden kommer han upp hur går det, har han panik? klarar han det osv. (fast jag vet att han klarar allt, oki kanske inte allt, att gå upp på morgonen är inte hans starka sida)
Jag själv skall ligga i en sal med massor av andra personer, vilket jag hatar, Snarkningar är det jag stör mig mest på och jag hatar att öronproppar,
men men nog om det allt kommer gå fint fint kommer hem igen på tisdag på morgonen. då hämtar Rickard & Justin mig.
och imorgon skall Justin vara på dagis till Camilla hämtar honom.
han kommer att stomtrivas.


//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback