I din adressbok

2008-09-07 @ 10:42:51

Slå upp adressboken i din mobil.


Har du kysst nummer sju?
Nej, det är min arbetskollega Graciette.



Har du träffat nummer nio i veckan?

Ja haha träffar mitt hem varje dag.


Älskar du nummer tio?

Nej tycker om att fixa mitt hår där.


Är nummer elva en sötnos?
Självklart det är ju min lillebror Jens



Är nummer femton en bästis?

Nej men mitt favorit ställe (landstället ute på Åland)



Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Ja hehe min syster Linnéa


Brukar du hänga med nummer nitton?

Japp det är min sötis Lusse


Är nummer tjugo bra?

Ja det är Mamma & Jockes nummer (Malmö)


Gillar du nummer tjugosex?

Självklart det är min Älskade Pappa


Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?

Vet ej- känner inte sKöna bullar så bra (krippa)


Hur känner du nummer trettioåtta?
Det är en killkompis Stefan. (lärde känna han via en kompis)


Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?

Nej det är en tjejkompis


 

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?


 

Känner inte någon alls där (är ett företag)




jag utmanar
Gugge
Jessica
Sara
Lelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback