Helt J*vla Sick!

2008-09-11 @ 23:48:25
Nu har man börjat få reklam inför julen? men visst det är 3 månader kvar men orka (visst man skall vara tidigt ute men jag brukar vara klar med mina julklappar i november) och jag hatar att dem bara ligger där och väntar och väntar.
Gillar att ge och älskar att få haha gissa om Rickard har svårt att köpa något till mig när det finns en nyfiken J*vel hemma hehe.

Idag har Justin blivit biten på dagis igen hum igen. jag vet inte riktigt vad jag skall göra eller hur jag skall bete mig nu för vi har sagt till dem och det forsätter händer.

Några tips? skulle behöva tips hur jag skall bete mig..
för en vacker dag kommer Justin inte vilja gå till dagis längre för att han är rädd.


hum

//Puzzzzzzzzz

Kommentarer
Sara

Du måste nog ta å prata med hans fröknar, eller vad man kallar dem nu för tiden, lärare kanske ? Hur som, du måste prata med dem, så att de kan ta tag i de ordentligt, om de vet vem som biter honom så måste de ju prata med de barnets föräldrar,...



Hoppas att de löser sig !

Kraam

2008-09-12 @ 11:03:14
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback