Helgen bara sprang förbi!

2008-09-14 @ 21:42:50



Fredag så var man stort sätt själv hemma hela dagen (hatar när det är så tyst)
Rickard jobbade och Justin var med farmor.

Lördag så gick dagen så fort att jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde hehe
vet att det blev frukost med familjen och sen en massa fix och sen vidare på kalas hos Emelie som fyllde 17år den 6sep (men dem var på Cypern då)
Pastasallad med tårta och en massa snack tror vi kom hem vid 21:00.

Söndag.
sov inte en blund inatt så jag somnade efter frukosten hehe
sen har vi varit och små handlat till justins 1årsbok *LER* som jag skall sätta mig med (hoppas kunna göra det så fort som möjligt)
vi hann oxå med en fika i torn huset och sen for vi hem.

Nästa vecka är full känns det som.

Måndag ringer dem ifrån Barnläkarmottagningen för att se hur det har gått med Justins astma.
Sen skall han till bvc för att få en spruta (han hade tagit fästig sprutan så vi fick flytta fram det)

Tisdag. är det tänkt att jag skall på sjukgymnastik (men det måste avbokas får ej träna eller lyfta på 2 veckor)
Sen skall Justin till Öron läkaren besök inför op (rör i öronen)
Jag skall till husläkaren med min rygg som är sämre (vet ej om det är för jag har gått framåt lutad dem första dagarna sen op)

Onsdag är det lungt.
Torsdag är det lungt
Fredag är det lungt.

(får vi hoppas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback