Dagen i sig!

2008-09-19 @ 14:39:37
Rickards kl ringde 06:30 och han kom väl inte upp förän kl 06:55 eller kanske kl 07:00,
Men han var inte det ända problemet Justin låg i våran säng men han ville inte vakna alls.
Vi försökte prata med han gulligt och vi rörde på han men nej han la sig bara åt andra sidan och sov. (snacka om en trött kille)
Men till slut vaknade han till och busade hehe
dem gick i väg till dagis och jag har kollat efter nya jobb och jag har suttit och pratat i telefon och jag fixat och trixat lite.

skall nog försöka sätta mig med Justins fotoalbum ikväll har köpt mer saker till albumet.
tänkte jag skulle försöka åka in till Panduro sen och se om jag hittar fler saker och ett album till hans dop album.

Ihelgen händer det nada vi får väl se vad som dyker upp på listan.
men något kul skall vi göra så är det bara.

Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback