BVC och en besök på kvällen!

2008-09-15 @ 23:32:48
Jag hämtade Justin på dagis idag :=) kändes så skönt att få gå och hämta min son hämta min son ibland kan man inte förstå vilken lycka det är.
Jag sa till Justin i hallen att mamma kan inte bära så du får hjälpa mig nu för vi skall till BVC och ta en spruta, han satte sig i vagenen och prata ner till centrum och var jätte glad.
Hann med lite prat med min bm (NEJ JAG ÄR INTE GRAVID) och sen vidare till Anita och hon vägde honom mätte honom och han väger 13,5 och är 87cm lång.
sen var det dax för sprutan och han sa inte ett ljud alls utan när han fick plåster så sa han aj aj (när jag hade mina så efter op så sa jag aj aj för att han skulle vara försiktig) så nu skulle man vara försiktig med han. hehe.
Pannkaka till middag och sen kom stor bulle & bulle över på besök.

Och nu har man spelat lite spel med rickard.

imorgon är det en massa läkarbesök igen.
sen är det lungt för oss ett tag.

see ya later darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback